Sony NSZ-GS7

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony NSZ-GS7 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

ro.es 06-01-2014
Geschreven voor: Sony NSZ-GS7

Ik heb er een Logitech bluetooth K400 toetsenbord bij gekocht met een nano usb adaptor die achter op het deze Sony kan worden aangesloten. Verbinding kwam zo tot stand.

Dat werk nu een stuk makkelijker en sneller als de bijgeleverde afstandbediening. Voor het overige een prima compact apparaat wat niet in de weg staat. Naast Youtube bied Google Play aardig wat films en is iets goedkoper als de meeste video streaming diensten.

jer0enb 02-11-2013
Geschreven voor: Sony NSZ-GS7

Ik heb deze mediaspeler onlangs aangeschaft, om mijn oude tv Smart te maken, zo kan ik ook vanuit bed Netflix en Youtube kijken.

De speler werkt op Android 3.2 en heeft een zeer makkelijk te bedienen afstandsbediening. Je kunt de pijltjes toetsen gebruiken of de touchpad zodat je met een muis over het scherm kunt.

De app's vanuit de playstore zijn vrij beperkt dit is erg zonde, maar als je de app's op een usb zet en dan installeert word het aanbod een stuk uitgebreider. Zo werkt de RTL XL app prima en ook NPO Uitzending Gemist werkt zonder problemen. Voor een nieuwe youtube ervaring adviseer ik om via de chrome browser naar www.youtube.com/tv te gaan.

Deze mediaspeler werkt erg vertrouwd net als je android telefoon. En ik raad hem iedereen aan. Tot nu toe geen klachten.

ro.es 18-09-2013
Geschreven voor: Sony NSZ-GS7

Had ik al eerder moeten aanschaffen de TV internet player. Nog net een kunnen aanschaffen via Amazon.de

Youtube en Google lopen fantastisch via dit apparaat. Beter als via de Panasonic TV of WD TV Hub. Nu ook streaming Youtube films kijken zonder happeringen en in goede kwaliteit, betaald maar ook een groot aanbod films, series of documantaires zijn gratis. Sony films entertainment pakt ie gek genoeg niet? Waarschijnlijk vanwegde de aanwezigheid van YouTube video ondemand.

Via HDMI op de harman Kardon 570 BDS aangesloten die weer op de Panasonic VT55 via ARC staat aangesloten. Werkt allemaal perfect. Lang leve de multimedia.

Efraimkeurig 29-01-2013

gebruik voor sbs6 de website kijk.nl
voor spellen via de browser zoeken naar flash games.
en voor onbeperkt films en series kun je goed terecht bij de app van 1channel.
het is alleen nog wachten op een goede vod dienst met abonnement om ook netjes met ondertitel te kunnen kijken.
de ontwikkelaars zijn daar hard mee bezig en een aantal beloven dit jaar naar nederland te komen..
ik denk dat iedereen best bereid is om te betalen voor een spotify achtig model maar dan voor films en series...

Efraimkeurig 14-01-2013
Geschreven voor: Sony NSZ-GS7

Dit apparaat is echt TOP!
Eindeloos App's installeren op je TV.

Ik speel met deze player de volgende app's in goede kwaliteit:
Uitzending gemist, RTL XL, Youtube, Veetle, Vimeo, Viooz,
TV Portal etc.
Kosteloos populaire series en de nieuwste films streamen. Alles legaal en in HD kwaliteit. Het kan allemaal met dit apparaat.
Geen gezeur met Torrents, slechte kwaliteit, verkeerde ondertiteling etc.

Je kan op dit apparaat Black mart Alpha via de Sony Experia site, en je kan ook de APK van mobile market installeren.
Hiermee heb je toegang tot 100.000en Apps.
Alleen de games kun je niet installeren. Daarvoor heeft dit apparaat een eigen dienst.
Daarom krijgt hij voor mogelijkheden een 8
Verder kan je met dit apparaat alles wat je ook met een Android tablet kan maar dan in HD en op TV.

Helemaal goed.
En voor de diensten die nog geen (goede) app hebben zoals SBS6, Cartoon network, Nickelodeon, Disney XD, Nat. Geo, Discover en Animal planet is de google browser geoptimaliseerd voor TV weergave wat bij mij echt supergoed werkt.

PS: Hij speelt via de HDMi poort.
En de Harddisk van de pc kan je draadloos bereiken met Wifi.
Werkt uitstekend.
Alleen dat heb ik nu niet meer nodig omdat ik alles live stream.

mbelt78 28-01-2013

Beste lezer,

U geeft aan dat RTL XL oa in goede kwaliteit is af te spelen. Ik heb dezelfde player aangeschaft maar bij mij is het beeld echt verschrikkelijk slecht.

Mag ik vragen hoe u goed beeld heeft gekregen bij RTL XL. Gebruikt u ook de app via google play?

Bedankt

Groet

Mike

Efraimkeurig 29-01-2013

voor rtl terug te kijken kan je het beste eerst via de playstore mitty downloaden of mxplayer. en dan gebruik maken van de "oude" rtl gemist app. welke je kan downloaden in de mobile market en de blackmart. deze speelt in kwaliteit HD.

mbelt78 30-01-2013

Beste lezer,

Bedankt voor de tips, de players zoals u schrijft krijg ik helaas niet gedownload op de google play.

Tevens krijg ik de oude rtl gemist app ook niet te voorschijn.

Waarschijnlijk een gemis aan kennis van mijn kant. Wellicht heeft u nog een tip

alvast bedankt

audiofreak1 28-10-2012
Geschreven voor: Sony NSZ-GS7

Apps: veel te weinig, alleen weergave via usb, niet via portable hdd en dat is echt slecht! Beste manier van bedienen is via apple ipod/phone/pad. Dit app voegt totaal niets toe aan de markt! Makkelijker is het om een tv te kopen met smart.
Als dit niet veranderd wordt dit de zoveelste flop van Sony.